◦همشون نامردن‏◦

◦●◦نامردیه پسرا◦●◦

◦همشون نامردن‏◦

◦●◦نامردیه پسرا◦●◦

دفترچه خاطرات من

قسمت چهارم

 

 اولش یه نامه واسه همه نوشتم و ازشون حلالیت خواستم,بعد سرنگو ازداخل پلاستیکش درآوردموتانصفه کشیدمش بیرون.سوزنشو زدم تودستم  

 

چشاموبستم.فقط گریه میکردم ومیگفتم خدایا منو ببخش....‏ اومدم کارو تموم کنم که..... یه لحظه به خودم اومدم وباخودم گفتم واقعا ارزششو داره  

 

بخاطریه آدم عوضی و پست فطرت بخوام خودمو بکشم‏!‏ سرنگو کشیدم بیرون و زارزار به حال خودم گریه کردم اونقد اشک ریختم که دیگه اشکام تموم شدن‏! 

 

تاصبح نتونستم بخوابم اصلا حوصله ی هیشکیو نداشتم سردردوبهانه کردم و 2-3روزی مدرسه نرفتم.افسرده شده بودم چقدرم به خاطراون کثافت تو  

 

درسام عقب افتاده بودم.وحیدتقریبا 2 روز درمیون میزنگید و هر دفعه که زنگ  

میزد میگفت اینجوری عشمون نسبت بهم بیشتر میشه بیا وقبول کن.گفتم برو  

 

بمیر عشقتم مال خودت برو نثار کسایی بکن که بهت حا ل میدن.دیگه داشت ازش حالم بهم میخورد.بعد از اون دیگه جواب تل هاشو ندادم.اونم  

 

بعد از4-3بار زنگیدن و جواب ندادن من کلا بیخیالم شد.ادامش باشه واسه بعد...... بای بای

نظرات 6 + ارسال نظر
..... 8 دی 1389 ساعت 06:05 ب.ظ

آنیتا 8 دی 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.hush1.blogfa.com

سلام سپیده جون لینکت کردم سر بزن بای

مسعود 9 دی 1389 ساعت 10:47 ب.ظ http://roya53.blogfa.com

سلام
وای خدایا من چه میشنوم....خودکشی....آخه چرااااااااااااااا

من تمام مطالبتو خوندم ولی وقتی اسم خودکشی رو شنیدم تنم لرزید.


آخه به خاطر کی.....به خاطر یه ......... میخوای زندگیتو تباه کنی. مگه چقد فرصت زندگی کردن داری .. مگه چند بار قراره به دنیا بیایی عاقلانه فکر کن این کار دیوانگی محضه

قول بده که تو خوابتم دیگه از این فکرا نکنی چون انسانهای ضعیف دست به خودکشی میزنن.


منم لینکت کردم

سارا 10 دی 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://sara143.blogsky.com

کلا ارزش ندارن کیا ؟پسرا
همشون وقتی میفهمن دوسشون داریم زود از خودشون در میان
حیف ادم که به پسر دل ببنده
می دونم چی میکشی خیلی سخته ولی تحمل کن کوه به کوه نمیرسه ولی ادم به ادم میرسه
فراموش نکن خدا با دلشکسته هاست

مسعود 12 دی 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

افرین خوب کاری کردی بهترین راه همینهمن وبلاگ ندارم توکلت به خدا باشه با ی بای

[ بدون نام ] 27 دی 1389 ساعت 10:00 ق.ظ

لطفا دقیقا توضیح بده سرنگ رو کجای دستت فرو کردی و چه حجمی داشت؟ از کی توانایی این رو بدست آوردی که خدت برای خودت رگ بگیری؟ نکنه می خاستی هوا تو عضله تزریق کنی؟؟ توی رگ هم معمولا تا ۶-۷ سی سی هوا حل می شه و منجر به مرگ نمی شه کوچولوی عزیز. در کل راه حل احمقانه ای برای «خود» کشی هست.

دقیفایادم نیست کجاش فروکردم 2سال پیش بوددرضمن فک نمیکنم اگه بابات دکترباشه پیداکردن رگ کارخیلی سختی باشه!بعدشم اون موقع اطلاعاتم در مورد اینکه چند سى سى هوا باعث مرگ میشه کامل نبود،شرمنده ولى اگه ایندفه خواستم دوباره اینکارو بکنم از توصیه هاى ایمنیت استفاده میکنم!راستى‏!! انگار اطلاعاتت داره زیادى فوران میکنهبهت پیشنهاد میکنم یه وب در مورد اینکه ''چگونه خود کشى کنیم؟‏!‏‏'‏‏'‏ بسازى تا کسایى که میخوان همچین کارى بکنن ،بتونن از علم شما استفاده کن.آخه حیفه اینهمه هوشو ذکاوت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد