◦همشون نامردن‏◦

◦●◦نامردیه پسرا◦●◦

◦همشون نامردن‏◦

◦●◦نامردیه پسرا◦●◦

دلنوشته های زیبا جون

موجوداتی که از نظر عقلی و احساسی و... به حیوانات شبیه هستن. استاد  

 گول زدن و نامردی.  اونا لیاقت هیچی ندارن.من هیچ وقت نمیگم دخترا ساده  

 

و  بدبختن ٬ما فقط احساسی و دل نازکیم خیلی زود حرف های پسرا رو  

 باورمی کنیم.اونا وقتی تنها هستن و بهمون نیاز دارن اونقدر خودشونو خوب  

 

جلوه میدم تا بالاخره مارو به خودشون وابسته کنن بعد هم تنهامون میذارن و  

 میرن... این کارشون نشون میده که اونا چقدر عقده ای هستن عقده ی  

 

محبت دارن. نمیتونن فقط با یه نفر باشنن حداقل باید با ۳-۴نفر رابطه داشته  

 باشن(تنوع طلبن). شعار همشون اینه که "من با همه ی پسرا فرق می  

 

کنم" !! تو ذاتشون غیر از خیانت و دروغ چیز دیگه ای پیدا نمیشه. با من  

 موافقین؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
تینا 19 آذر 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://darone-man.blogsky.com/

سلااااااام مرسی که خوندی.
باباپسرا اصن آدمن که تو راجع بهشون مینویسی؟

من لینکیدمت عزیزم تو هم لطف کن منو با همون اسم بلاگم بلینک.
مرسیییی

... 20 آذر 1389 ساعت 01:36 ق.ظ

salam
be nazare man age to blogeton demokrasi hast pas bayad nazare maro ham bedonin
bebinid shoma kolan 17 saletone ya 19
fek nakonam engadr tajrobe va vagt vase shenakhtane jense mokhalefeton dashte bashin
hameye ina rajebe adamaye bade
na jense khas
age intori bod
pesara ham migoftan dokhtara badan
nemidonam
shayad injori minevisin ta hamash pesara biiyan az khodeshon defa konan bad
bahashon injori rabete dashte bashin
ya ba kesi dos shodin va tanhaton gozashte
kholase
na dokhtara badan na pesara
mokamele haman
kesi ke mige badan
eshkal az khodeshe
chon nazaram yelk tarafe bod
adresi nemizaram
moafag bashin
.

سلام مرسی که نظرتوگذاشتی.اولاکه این حرفافقط تجربه های خودم نیستن کسایی رومیشناسم که سنشون وبه قول شماوقتشون خیلی ازمن بیشتره ولی بازم نظرمنودارن! دومادرسته که این حرفادرموردآدمای بده ولی این بدبودن درصدش بین پسراخیلی خیلی بیشترازدختراس! سوما خیالت راحت من ظرفیت فازپسرم تکمیله یعنی دیگه دلم نمیخوادباهیچ پسری دوستی کنم ازهمشون زده شدم! بازم ممنون

زاپاتا 30 آذر 1389 ساعت 10:49 ب.ظ

آخه حرفات با هم سازگار نیستن از یه طرف میگی همش سراغمو میگرفت ۲۴ ساعت اس بازی میکردیم اگه اینطور بود پس چطور اون نمیدونست تو کجایی و کدوم کافی شاپی که ج اف شو نیاره یعنی تو رفتی بیرون بهش نگفتی حرفات با هم جور در نمیان فکر کنم تورو توهم زده یا تو فازه مواد این کس شعرارو نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد