◦همشون نامردن‏◦

◦●◦نامردیه پسرا◦●◦

◦همشون نامردن‏◦

◦●◦نامردیه پسرا◦●◦

دفترچه خاطرات من

قسمت دوم 

 

تا اون جایی گفتم که اصلا باورم نمیشدوحید همچین کاری بکنه.بچه هاگفتن نمیخوای  

 

کاری کنی؟ گفتم ولش کنین.راضیه می خواست بره طرف وحید منم زدم زیر گریه 

 

.گفتم نمیخوام این کارو بکنی.ارزشش رو نداره

 

 انقد سروصدا کردیم که همه برگشتن نگامون کردن.اقا وحید هم برگشتن ولی یه  

 

جوری رفتار میکردکه انگار اصلا منو نمیشناسه.اعصابم خیلی خورد شده بود.بچه  

 

که دیدن حالم خوب نیست پاشدن که بریم.خودم رو جمع وجور کردم و رفتم پول چیزایی  

 

رو که سفارش داده بودیم رو حساب کردم.بعد اومدیم از کافی شاپ بیرون.آقا وحید هم  

 

داشتن خیلی ریلکس با دوست دخترشون قهوه نوش جان میکردن.خلاصه رسیدیم خونه  

 

ومنم که مثل سگ شده بودم با مامان بیچارم دعوا کردمو رفتم تو اتاقم ویه دل سیر  

 

گریه کردم.دیگه از زندگی سیر شده بودم.یعنی همه ی حرفایی رو که بهم زده بود دروغ  

 

بود؟؟اصلا باورم نمیشد. 

 

آخرای شب بهم زنگید.منم جوابشو ندادم.ولی اونقدmissانداخت که بالاخره گوشیو جواب  

 

دادم..............

نظرات 4 + ارسال نظر
ایوب 30 آذر 1389 ساعت 06:28 ب.ظ http://sardoo.blogsky.com

سلام ای چو من تاریک. احساسات پاک تو و میلیاردها دختر و پسر پاکی که اومده و نیومده بالاخره تو دنیا درد می کشن باید پاک بمونه. من هم فکر می کردم که دخترا همه نامردن ولی واقعیت اینه که بشر هیچ وقت از دو جنس نبوده ما همه آدمیم . ادمایی که نباید درد بکشن و می کشن. من نمی خوام بمیرم اما به زودی می میرم. ازاد فکر کن . همه را به یک چشم نبین. پسای پاک پاکی هم هست. و دخترای بدی هم هست. موفق باشی جوان.

میثم 30 آذر 1389 ساعت 10:32 ب.ظ

سپیده این کس شعرا چیه واسه خودت سروهم آوردی پس بدون تو نامردی نه من که قبلاْ با این همه پسر بودی و به من نگفته بودی ازت نفرت دارم میخوام Disset کنم .

agha meisam age yadet bashe ghablan ke azam porside budi,behet gofte budam ba 2_3 nafar ghabl az to dust budam.darzemn age to be man migi namard,hadaghal un ghadr marefat dashtam ke........baghiyasho dige khodet miduni.ama age yadet rafte,ta tahe khateratam bekhun.

jamal 1 دی 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://goodboy2.blogfa.com

خوب پس فردا از ساعت 12 شب گناه ازاد میشه میتونی راحت کارتو انجام بدی؟
فقط به هیچکی نگو گناه ازاد شده

فقط بگو اهل کجایی تا ما هم یه فاتحه بفرستیم

AramJOON 2 دی 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام عزیزم امیدوارم برااتفاق امروز دیگه ناراحت نباشی میدونی که زندگی پره از این اتفاقا وتوهم ادمی نیستی که اجازه بدی این چیزا اذیتت کنه.
سپیده الان که اومدم تو بلاگت فهمیدم خیلی بهتر ازاون چیریه که فکر میکردم بهتره وتازه مطمینم هرروز بهترمیشه *ختم کلام (همشون نامردن)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد