◦همشون نامردن‏◦

◦●◦نامردیه پسرا◦●◦

◦همشون نامردن‏◦

◦●◦نامردیه پسرا◦●◦

دل نوشته های من

ای خداااا اخه بگید پسر اصلا چرا روی کره ی زمین بوجود اومده؟هان؟واقعا یه  

 

موجود اضافیه!اصلا هیچ فایده ای نداره.تازشم جدیدن کشفیدن که دخترا بدون  

 

وجود پسر هم میتونن بچه دار شن! 

 

خب حالاپسرچیکارست؟مزاحم...اضافی...نامرد...خیانت کار... 

  

فقط افریده شدن که دل ما دخترا رو بشکونن...! 

 

     ----------------------------------------------------------------

 

 -ای اشک اهسته بسوز که غم زیاد است/ای شمع اهسته بسوز که شب دراز

  است.

  

-صدای شکستن قلبم را نشنیدی،چون غرورت بیداد میکرد.اشکهایم را  

 ندیدی،چون محو تماشای باران بودی.ولی امیدوارم انقدر در اینه مجذوب نشده باشی که حداقل زشتی دیو خودخواهی ات راببینی!باشد که با دیگران چنان نکنی که با من کردی... 

 

- ای دلم زهر جدایی را بخور/ چوب عمر بی وفایی را بخور/ ای دلم دیدی که 

 ماتت کرد و رفت/ خنده ای بر خاطراتت کرد ورفت/ من که گفتم این بهار  

 افسرده نیست/ من که گفتم این پرستو رفتنیست/ آه عجب کاری به دستم  

 داد دل/ هم شکست و هم شکستم داددل.

 

-میبخشم کسانی را که هر چه خواستند با من  ،با دلم و با احساسم  

 کردند.ومرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم  

 نزدیکم.پروردگارا به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند!

 

-از تو متنفرم حتی اگر اندازه ی تمام ستاره های آسمان هم دوستم داشته  

 باشی. برایت آرزوی مرگ نمی کنم  چون باید بمانی وخوشبختی من و بد  

 بختی  خود را ببینی منتظر آن روز هستم.مانند روزی که رفتی و گفتی دیگر 

 باز  نمی گردی!

 

-نگاهم کرد پنداشتم دوستم دارد. نگاهم کرد در نگاهش هزاران شوق عشق  

 راخواندم. نگاهم کرددل به او بستم. نگاهم کرد اما بعدها فهمیدم فقط نگاه  

 میکرد.

  

-دلم میخواست بهونه ای باشی برای فراموش کردن همه چیز...اما حالا دلم 

 میخواد بهونه ای باشه برای فراموش کردن تو!! 

 

-به نامردی نامردا قسم خوردم که نامردی کنم در حق نامردان.

کاش هرگز در محبت شک نبود تک سوار م

نظرات 1 + ارسال نظر
دخ شب 18 آذر 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://baby75.blogsky.com

بمیرم برات
اینقد بخاطر این نامردا حرص نخور

خدا نکنه عزیزم تو چرا بمیری.پسرا باید برن بمیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد