◦همشون نامردن‏◦

◦●◦نامردیه پسرا◦●◦

◦همشون نامردن‏◦

◦●◦نامردیه پسرا◦●◦

دفترچه خاطرات من

 قسمت اول

 

میخوام از این به بعد داستان زندگی خودمو براتون بگم.

 

من دبستان که بودم خیلی شیطون بودم.همه ی معلما از دستم کلافه  

 

بودن.البته اینم بگم که خیلی درسخون بودم.دوران راهنمایی هم  

 

همیشه شاگرداول کلاس بودم.اما سال سوم راهنمایی...سال سوم با یه  

 

پسری که 4 سال ازم بزرگتر بود دوست شدم.اسمش وحید بود.خیلی دوسش  

 

داشتم.باهم خیلی خوب بودیم. هر روز باد یه کارت شارژ5تومنی میریختم رو  

 

گوشیم! اخه خیلی به هم اس میدادیم.وقتی گوشیم شارژ نداشت و جواب  

 

اس هاشو نمیدادم وای که چقد نگرانم میشد.خیلی بهش وابسته شده بودم.  

 

یه سالی میشد که با هم دوست بودیم.اگه یه روز صداشونمیشنیدم دیوونه  

 

میشدم!

 

با دوستام زیاد میرفتیم بیرون و هر دفعه که بیرون میرفتیم مهمون یکی  

 

میشدیم و اون یه نفر یا باید میبردمون بهترین کافی شاپ یا شام مهمونمون  

 

میکرد.پنجشنبه بود ومن به ایدا وراضیه و نیلوفر زنگیدم گفتم بریم بیرون مهمون  

 

من.اونا هم با کله قبولیدن! نیلومیخواست اون روز واسه خودش مانتو  

 

بخره.واااای چقدرم سخت پسند بود! کل شهرو گشتیم تا بالاخره خانوم یکی  

 

پسندیدن! خلاصه رفتیم کافی شاپ وسفارشمونو دادیم.سر میزی که ته  

 

کافی بود نشسته بودیم.همینجوری که داشتیم با بچه ها میحرفیدیم چشمم  

 

افتاد به در.یه پسره که نمیدونین چه تیپی زده بود با یه دختر خانوم  

 

ج...ن...د....ه! اومدن تو.راضیه زد بهم گفت وحید...

 

 فقط داشتم نگاه میکردم. دست وپام سست شده بودن.خشکم زده بود. اصلا  

 

باورم نمیشد وحید همچین کاری با من بکنه...

 

 ادامش باشه واسه بعد. 

نظرات 2 + ارسال نظر
دخ شب 28 آذر 1389 ساعت 07:48 ب.ظ http://baby75.blogsky.com

عزیزم میدونی خودتم بااون دختر ج.ن.د.ه.ا.ی که با وحید جونت بوده هیچ فرقی ندارین؟
بی جهت حرف بد نزن(دیگ به دیگ میگه ته دیگ)

عزیزم توهمیشه اینقدعجولى؟؟؟صبرمیکردى حداقل 5-6قسمت بنویسم بعداظهارنظرکنى!توکه منونمیشناسى واسه چى قضاوت میکنى؟اگه اینطورى که تومیگى باشه بس بیشتر دختراجندن!درضمن اگه تومیدونستى که وحید چه حرفى به من زده همچین حرفى رو نمیزدی!راستى اگه خواستى بازم ضرب المثل به کار ببرى،کامل بگو وسط راه ولش نکن!

راضیه 18 آبان 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام سپیده جونم کجایی؟چندوقته ازت حبرندارم توروخدابهم بزنگ راضیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد